Μέσα σε διάστημα
μόνο δυο ημερών είχαμε δυο σοβαρά ατυχήματα με φορτηγά στο Ορυχείο Μαυροπηγής!
Στο ένα έχασε τη ζωή του ο οδηγός που κατά πληροφορίες ήταν ο ίδιος
ιδιοκτήτης του φορτηγού που δούλευε για λογαριασμό εργολάβου και ήταν 54 χρονών
από το Ανατολικό Εορδαίας. Σύμφωνα με δημοσιεύματα το δυστύχημα συνέβη όταν ο
οδηγός κατέβηκε από το φορτηγό για να ελέγξει κάποια πιθανή βλάβη και αυτό
κύλησε και τον πάτησε.
Στο δεύτερο ατύχημα ο οδηγός προχωρούσε, για άγνωστους λόγους, με
σηκωμένη την καρότσα μετά από ανατροπή και χτύπησε πάνω σε τσιμεντένια γέφυρα
του Ορυχείου με αποτέλεσμα να τραυματισθεί σοβαρά.
Είναι κρίμα να γίνονται τέτοια ατυχήματα και να κινδυνεύουν ανθρώπινες
ζωές! Στα Ορυχεία εvώ
και παλιότερα συνέβησαν ίδια ατυχήματα και για αυτό τον λόγο είχαν
τοποθετηθεί πριν από κάθε γέφυρα
συρματόσχοινα στο ίδιο ύψος της γέφυρας οπότε το αυτοκίνητο χτυπούσε στο
συρματόσχοινο και όχι στη γέφυρα τα οποία έχουν καταργηθεί. Ούτε αυτό δεν
μπορούμε να κάνουμε σήμερα;
Είναι γνωστό σε όλους ότι εδώ και χρόνια τα μέτρα ασφάλειας στα Ορυχεία είναι
σχεδόν ανύπαρκτα και σε ότι αφορά την κίνηση των φορτηγών είναι ανεξέλεγκτη, δεν ισχύει καμία διάταξη του ΚΟΚ. Οι
ελεγκτικοί μηχανισμοί του κράτους ανύπαρκτοι, η διοίκηση της ΔΕΗ δεν βλέπει ή κάνει πως δεν
βλέπει τα προβλήματα, τα ορυχεία και ολόκληρη η ΔΕΗ προς διάλυση χωρίς
προσωπικό, χωρίς μέσα, χωρίς μέλλον.
Αλλά πριν προλάβουμε να ρίξουμε
την ευθύνη στους ίδιους τους εργαζόμενους (ως συνήθως το θύμα φταίει πάντα)
πρέπει να εξετάσουμε κάτω από ποιες συνθήκες αυτοί οι άνθρωποι καλούνται να
βγάλουν το μεροκάματό τους:
- Γιατί είναι κι αυτοί εργαζόμενοι και οικογενειάρχες στα χρόνια των μνημονίων και πρέπει να σκέφτονται την καθημερινή επιβίωση που έγινε μαρτύριο για τους περισσότερους αλλά και το μέλλον των παιδιών τους
- Γιατί είναι σχεδόν όλοι καταχρεωμένοι στις τράπεζες και για τα ίδια τους τα φορτηγά που στην πλειοψηφία είναι πεπαλαιωμένης τεχνολογίας γιατί σε διαφορετική περίπτωση με αυτές τις τιμές δεν πρόκειται να ξεχρεώνονταν ποτέ εκτός όλων των άλλων.
- Γιατί για να βγάλουν ένα μεροκάματο και να αντεπεξέλθουν στις υποχρεώσεις αναγκάζονται να δουλεύουν 12 και 15 ώρες την ημέρα.
- Γιατί αναγκάζονται να κάνουν ελλιπείς συντηρήσεις στα φορτηγά, να μην αλλάζουν λάστιχα στο χρόνο που πρέπει κ.α
- Γιατί υπάρχει πλήρως αναρχία στην εξορυκτική διαδικασία στα λιγνιτωρυχεία όπου δρόμοι και εργοτάξια που υπήρχαν την μια μέρα δεν υπάρχουν την άλλη και το αντίστροφο.
Για όλους αυτούς τους λόγους υπεύθυνοι είναι οι διοικούντες της ΔΕΗ και
εργολάβοι που έχουν στήσει πάρτι στο όνομα της μείωση κόστους εις βάρος όλων
των εργαζομένων.
Αυτοί
που έφεραν όλους τους εργαζόμενους και το λαό της χώρας μας σε αδιέξοδο. Αυτοί
πρέπει να πληρώσουν γιατί είναι ηθικοί αυτουργοί στο διαρκές έγκλημα που
γίνεται στο λαό μας. Και δεν είναι άλλοι από την ΕΕ, το ΔΝΤ, το κεφάλαιο και
όλες τις κυβερνήσεις που εκτελούν εδώ και έξη χρόνια συμβόλαια θανάτου!!!
Οι εργαζόμενοι δεν πρέπει να το βάλουν κάτω. Ο μόνος δρόμος που μας
μένει είναι ο συνεχής μαχητικός και αταλάντευτος ταξικός αγώνας.
Σταθμός η Πανεργατική απεργία που πρέπει να φύγει από τα χέρια των
γραφειοκρατών και να περάσει στα χέρια των ίδιων των εργαζομένων. Μέσα από
ταξικά συνδικάτα, Επιτροπές αγώνα, νέες συλλογικότητες εργαζομένων. Για να
σταματήσει να είναι μια εθιμοτυπική τουφεκιά στον αέρα, για να έχει διάρκεια
και κλιμάκωση στις μορφές και στο περιεχόμενο.
Θέλουμε ΔΕΗ κοινωνικοποιημένη, δημόσια 100%,, κάτω από εργατικό και
κοινωνικό έλεγχο. Εθνικοποίηση όλου του Ηλεκτρενεργειακού τομέα. Ούτε ένα MW στους αεριτζήδες κερδοσκόπους. Ρεύμα
φθηνό για τους εργαζόμενους και το λαό!
Το Γραφείο Τύπου
Κοζάνη
1/11/2015
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.