αναδημοσίευση από:Kozani.tv
Έτος 2021:
Η είδηση που κυκλοφορεί από πολιτικούς, αυτοδιοικητικούς και
υπηρεσιακούς παράγοντες της Δυτικής Μακεδονίας είναι ότι: «όπου νά’ νε
ξεκινάει η κατασκευή της σιδηροδρομικής Γραμμής Καλαμπάκας – Κοζάνης»….
Tο 2018 ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κ. Χρήστος Διονέλης, στο 2ο
Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών στην Αθήνα ανακοίνωσε, μεταξύ άλλων,
ότι: «Η κατασκευή της σιδηροδρομικής σύνδεσης Ηγουμενίτσας – Καλαμπάκας –
Κοζάνης, στο πλαίσιο της σιδηροδρομικής ΕΓΝΑΤΙΑΣ με κόστος 1,5 δισ.
ευρώ, αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στα επόμενα 6 χρόνια» [1]
Ακούγεται σαν ανέκδοτο στην Περιοχή μας, επειδή εδώ και πάρα πολλά
χρόνια, αν θέλουμε να μιλήσουμε για ένα έργο που εξαγγέλλεται αλλά ποτέ
δεν γίνετε λέμε: «Σαν το τρένο τσ’ Καλαμπάκας!»