Από τη Γαλλία με αγάπη...
"Οι ανεμογεννήτριες στο hitparade των μεγαλύτερων τεχνο-οικονομικών καταστροφών τα τελευταία 40 χρόνια!
Ενδιαφέρον άρθρο για το ξεζούμισμα των Γάλλων φορολογουμένων προκειμένου να πληρωθεί η μαύρη τρύπα των αιολικών. Εκανα μια πρόχειρη μετάφραση αλλά σίγουρα πιο κοντά στο κείμενο από την μετάφραση του Google.
"Οι ανεμογεννήτριες στο hitparade των μεγαλύτερων τεχνο-οικονομικών καταστροφών τα τελευταία 40 χρόνια!
Ενδιαφέρον άρθρο για το ξεζούμισμα των Γάλλων φορολογουμένων προκειμένου να πληρωθεί η μαύρη τρύπα των αιολικών. Εκανα μια πρόχειρη μετάφραση αλλά σίγουρα πιο κοντά στο κείμενο από την μετάφραση του Google.
LUDOVIC GRANGEON :
"Απο το 2019 ο άνεμος δεν θα είναι πλέον δωρεάν : Οι αυτοκινητιστές θα
πληρώνουν την τρύπα της τρύπας των αιολικών ...διότι υπάρχει μια τρύπα
μέσα στην τρύπα! Και κοστίζει 7 δισεκατομμύρια τον χρόνο! Μια τέτοιου
μεγέθους τρύπα, όσο κι αν την κρύβουν, πολύ σύντομα θα αποκαλυφθεί .
Είναι πραγματικά ώρα να φωνάξουμε "στοπ". Ακόμα περισσότερο καθώς η
κυβέρνηση, όπως φαίνεται, δεν διαβάζει τις εκθέσεις του Ελεγκτικού
Συνεδρίου που αυτό ειδικά δεν έχει ακόμα το ύφος των κίτρινων γιλέκων.
Τα προβλεπόμενα μέτρα για το 2019, αν ο κόσμος δεν ξεσηκωθεί ούτε για
κάτι τόσο επαχθές, θα είναι στην αντίθετη κατεύθυνση από τις
προτεινόμενες λύσεις.
Μετά την Crédit Lyonnais, την τρύπα των
Halles, τους δυσβάσταχτους οικολογικούς φόρους, οι ανεμογεννήτριες
μπαίνουν στο hitparade των μεγαλύτερων τεχνο-οικονομικών καταστροφών τα
τελευταία 40 χρόνια.
Καθώς αυτό δεν αρκεί πλέον, είναι τόσο μεγάλη η
τρύπα των αιολικών, ένα προσωρινό τέχνασμα έρχεται "διακριτικά" ώσπου
να το αντιληφθούν όλοι, και τα κίτρινα γιλέκα δίχως αμφιβολία.
Ένας
"ειδικός λογαριασμός διαχείρισης" τέθηκε μόλις σε εφαρμογή "πολύ
διακριτικά" και θα αντλήσει ( πρέπει να το πούμε ) επιπλέον 7
δισεκατομμύρια από τον διάσημο φόρο TICPE στα καύσιμα. Είναι το
διπλάσιο από αυτό που προκάλεσε το κίνημα των κίτρινων γιλέκων και η
κυβέρνηση νομίζει ότι δεν θα γίνει αντιληπτό... διόλου σίγουρο...
Με αυτό το τέχνασμα ο φόρος υπέρ των αιολικών θα διπλασιαστεί και πάντα
χωρίς αποτέλεσμα. Ας μην ξεχνάμε το CSPE, γνωστό και ως TICFE (φόρος
στην κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος) που θα εξακολουθήσει ωστόσο να
αυξάνεται στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος αποκλειστικά και μόνο
για την χρηματοδότηση οπών που έχουν ανοιχτεί εδώ και δέκα χρόνια σε ένα
διάτρητο βαρέλι..
Ο φόρος CSPE στο ηλεκτρικό ρεύμα εκρήγνυται. Δεν
είναι πλέον δυνατή η αύξησή του, και τα έσοδα από αυτόν θα χρησιμεύσουν
να καλύψουν για δέκα ακόμα χρόνια τις μασκαρεμένες εδώ και μια δεκαετία
τρύπες των αιολικών...
Όπως με το αυτοκόλλητο αυτοκινήτου, η
κοινωνική αποστολή του μέτρου εξαφανίζεται εντελώς ενώ δημιουργήθηκε
ακριβώς γι αυτό, να βοηθήσει στο να πληρώνουν τους λογαριασμούς
ηλεκτρικού ρεύματος τα φτωχά νοικοκυριά. Που γίνονται ωστόσο όλο και
περισσότερα. 15 εκατομμύρια Γάλλοι βρίσκονται σ αυτήν την κατάσταση.
Παρά την πρώτη αυτή τρύπα, ο αυτοκινητιστής θα πρέπει από το 2019 να
χρηματοδοτεί τα αιολικά με άλλα 7 δισεκατομμύρια επιπλέον κατ΄ έτος στο
TICPE.
Τα πρόσφατα γεγονότα αναδεικνύουν το προφανές. Παρά το
τεράστιο κόστος τους, τα αιολικά παράγουν 4 με 5 % του ηλεκτρικού
ρεύματός μας, μόνο μια μέρα στις πέντε τον χρόνο.
Στην καλύτερη
περίπτωση, τα πρώτα αποτελέσματα δεν αναμένονται πριν το 2035 ! Και δεν
θα γίνουν περισσότερες οι μέρες από μια στις πέντε, καθώς μ αυτόν τον
ρυθμό φυσά ο αέρας στην Γαλλία.
Με την κατάργηση του φόρου βενζίνης, αλλά μ αυτή την αύξηση που είναι δυο φορές μεγαλύτερη, το αδιέξοδο είναι προφανές.
Είναι αδύνατο να συνεχίσουμε να επιδοτούμε με ζημία έναν τομέα που
χρειάζεται 30 χρόνια ακόμα για να παράγει αβέβαια αποτελέσματα.
Τα
αιολικά είναι νεκρά και θα παραμείνουν ένα περιθωριακό "gadget" που θα
έχει δημιουργήσει κολοσσιαία ιδιωτικά κέρδη με δημόσιες πιστώσεις.
Ευτυχώς, τα αποτελέσματα του επιτυχημένου πειράματος του Energy Observer
ή του σχεδίου Mliner δείχνουν ποιες ΑΠΕ αποτελεσματικές και
αποδοτικότερες οικονομικά καταφθάνουν.
Θα πραγματοποιήσουν τον
σκοπό που οι τωρινοί κατασκευαστές ΑΠΕ έχουν εκμεταλλευτεί για να
γεμίσουν τις τσέπες τους αναίσχυντα, παίζοντας κυνικά με τις ελπίδες μας
για τον πλανήτη.
Τώρα πλέον υπέρμαχοι και πολέμιοι των αιολικών
συμφωνούν. Διότι το πρόβλημα είναι οικονομικό. Όπως και στη Γερμανία,
με την εγκατάσταση αιολικών οι εκπομπές CO2 βαίνουν αυξανόμενες, επειδή
τα αιολικά χρειάζονται κεντρικές μονάδες ηλεκτροπαραγωγής κατά το 80%
του χρόνου. Όσο περισσότερες ανεμογεννήτριες, τόσο περισσότερες μονάδες
χρειάζονται με φυσικό αέριο ή άνθρακα.
Η κυβέρνηση αποφάσισε να
ανακαλέσει την αύξηση του κλιματικού φόρου στα καύσιμα. Σκοπός αυτού του
φόρου είναι, μεταξύ άλλων, και η επιδότηση της EDF για το παραγόμενο
απο αιολικά και φωτοβολταϊκά ηλεκτρικό ρεύμα που υποχρεούται να
αγοράζει.
Το Ελεγκτικό Συνέδριο έκρινε ότι αυτές οι επιδοτήσεις, με
χρήμα προερχόμενο μέχρι τώρα από τον φόρο επί της ηλεκτρικής ενέργειας,
το CSPE, και εφεξής απο τον κλιματικό φόρο, έχουν κοστίσει 27
δισεκατομμύρια ευρώ μέχρι σήμερα και σχεδόν 100 δισεκατομμύρια σε
υποχρεώσεις.
Το Ελεγκτικό Συνέδριο αποκάλυψε επίσης ότι οι δαπάνες
αυτές δεν οδήγησαν σε μείωση των εκπομπών CO2 . Η έκπληξη, θέτοντας
τέλος στη συζήτηση για τα υπέρ και τα κατά των αιολικών, μέσα απο μια
πιο ρεαλιστική παρατήρηση: Τα αιολικά δεν λειτουργούν και θα παραμείνουν
αναποτελεσματικά.
Έτσι, η συζήτηση που κράτησε δέκα χρόνια
τελειώνει με ένα ομόφωνο συμπέρασμα σχετικά με την αποτυχία αυτού του
τομέα. Ορισμένοι κύκλοι έπαιξαν με τις ελπίδες μας για δέκα χρόνια,
αποκομίζοντας ανέλπιστα κέρδη που το μεγαλύτερο μέρος τους έφυγε στο
εξωτερικό, για ένα ανύπαρκτο ενεργειακό αποτέλεσμα και μια σημαντική
επιδείνωση του εμπορικού ισοζυγίου μας με μαζικές εισαγωγές προς όφελος
των ανταγωνιστών μας και όλο αυτό χρηματοδοτούμενο από τον Γάλλο
φορολογούμενο ..."
αναδημοσίευση από: http://www.economiematin.fr/news-eolien-caisse-vide-essence-paie-vent-en-2019?fbclid=IwAR1-cqX5-cnS3_iVwJtzfOCkmIBxX61aEvDd6rea0Dg0Qibi-w2oBOkPuwc
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.