Αγαπητέ φίλε Βασίλη ή κύριε Καραγιάννη, όπως προτιμάς.
Oι δημόσιες τοποθετήσεις δημόσια και επώνυμα πρέπει να κρίνονται.
Πρώτα απ όλα δεν υπάρχει καμιά διαφωνία ότι όλοι οι αγωνιστές πρέπει να τιμούνται. Και αυτοί που αγωνίστηκαν στο Μακεδονικό αγώνα για την απελευθέρωση της Μακεδονίας και αυτοί που αγωνίστηκαν ενάντια στους φασίστες- Ναζί κατακτητές (Γερμανούς- Ιταλούς – Βουλγάρους) το 1940-44 και γενικότερα πρέπει να τιμούμε όλους όσοι αγωνίστηκαν για τη λευτεριά και τα δίκαια του λαού μας. Αυτοί οι αγωνιστές είναι χιλιάδες. Άλλοι σκοτώθηκαν και άλλοι έζησαν και πέθαναν αργότερα από φυσικό θάνατο. Δεν τους κάναμε όλους αγάλματα, θα χρειαζόταν δεκάδες χιλιάδες.
Φαντάζομαι πως με το άγαλμα του Λασάνη τιμούμε όλους τους αγωνιστές της επανάστασης του 1821 Και με του Παύλου Μελά, που βρίσκεται στην ομώνυμη οδό, όλους τους αγωνιστές του Μακεδονικού αγώνα.
Αυτό που βάλθηκαν κάποιοι να πετύχουν το τελευταίο διάστημα (κι εσύ μαζί τους) είναι να εξαφανιστεί η ιστορία της Εθνικής Αντίστασης που στην Πόλη την τιμούσαμε συμβολικά με το άγαλμα του Μητροπολίτης Σερβίων και Κοζάνης Ιωακείμ, που ήταν ο πνευματικός ηγέτης του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ.
Στο όνομά του τιμούσαμε και θα συνεχίσουμε να τιμούμε τους χιλιάδες αγωνιστές που πολέμησαν, μάτωσαν και σκοτώθηκαν για την ελευθερία του λαού μας από την τριπλή φασιστική κατοχή.
Τιμούμε όλους όσους αγωνίστηκαν ενάντια στους κατακτητές.
Δεν τιμούμε ή δεν πρέπει να τιμούμε τους συνεργάτες των κατακτητών, τους προδότες αυτών των αγώνων του λαού μας.
Είδες πουθενά εσύ οδό, πλατεία, άγαλμα, Πήλιου Γούση;
Εφιάλτη;
Νενέκου;
Μήπως ξέρεις ποιοί ήταν οι δυο που πρόδωσαν την Ερέτρια;
Και να τους ξέρεις εσύ και καναδυό ακόμα η αλήθεια είναι ότι η ιστορία τους «ξέρασε». Ακόμα και οι Πέρσες όταν τελικά κατέλαβαν (με την προδοσία) την Ερέτρια τους εκτέλεσαν!
Είπαν ότι «αυτοί που προδίδουν την πατρίδα τους δεν αξίζει να ζουν».
Στη δική μας περίπτωση τώρα που σου φάνηκε και «φαιδρή».
Έναν αποδεδειγμένα συνεργάτη των κατακτητών, όπως ο Γκέρτσος το θεωρείς σωστό, πρέπον, να έχουμε δώσει, τιμητικά, το όνομά του στον μεγαλύτερο δρόμο της Πόλης;
Εκτός αν αυτά που αναφέρουν τα δημοσιεύματα και οι πηγές είναι ψέματα.
Ότι δηλαδή δεν τάιζε τον Γερμανικό Στρατό Κατοχής, δεν έκανε περιουσία μέσα από αλισβερίσι με τους ΝΑΖΙ, δεν δωροδόκησε τον Χασάπη της Β. Ελλάδας Μαξ Μέρτεν και τέλος δεν ακολούθησε τους κατακτητές, όταν ηττήθηκαν για να ζήσει την υπόλοιπη ζωή του στην Ελβετία.
Αν ξέρεις τότε να τα γράψεις. Σαν «ειδικός μάλιστα επί της γραφής», μιας και εμείς είμαστε βλέπεις εμπειροτέχνες και «πατάμε ξένα χωράφια».
Αν πάλι αποδέχεσαι ότι όσα έγγραφα έχουν βγει για τον Κ. Γκέρτσο είναι αληθινά και δεν έχεις αντεπιχειρήματα τότε πέρα από τις αμπελοφιλοσοφίες σου πρέπει να πάρεις συγκεκριμένη Θέση.
Πρέπει να συνεχίσουμε να τιμάμε το συγκεκριμένο πρόσωπο εν γνώσει μας για τον προδοτικό ρόλο που έπαιξε, επειδή έκανε κάποιες «ευεργεσίες» στην Πόλη;
Ό γέγονε, γέγονε;
Άφεση αμαρτιών προτείνεις;
Τι ακριβώς δεν μας είπες..
Για σένα φαίνεται πως «τα χωράφια» της γραφής ή απλά της έκφρασης άποψης ανήκει σε ειδικούς. Δηλαδή για να εκφράσουμε άποψη για την παιδεία πρέπει να είμαστε δάσκαλοι; Για τη δημόσια υγεία και τα νοσοκομεία πρέπει να είμαστε γιατροί; για τη δικαιοσύνη νομικοί; για την ιστορία ιστορικοί; Και πάει λέγοντας..
Ή μήπως με όλα αυτά πρέπει να μην ασχολούνται οι εργάτες;
Είναι τα χωράφια της διανόησης;
Προκόψαμε κι από δαύτους! Η συντριπτική τους πλειοψηφία γλύφει την εξουσία για κάνα επιδοτούμενο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα και κάνα ρουσφέτι.
Τα ζητήματα που συζητάμε κι έχεις ξαναπάρει θέση και μάλιστα αντιδραστική, είναι ζητήματα κοινωνικά, πολιτικά και έχουν δικαίωμα να έχουν άποψη αλλά και υποχρέωση να πάρουν θέση, όλοι οι πολίτες.
Επίσης δεν υπάρχει ουδετερότητα όπως θέλουν να παρουσιάσουν κάποιοι τον «σκυφτομετανισμό» και την έσχατη προσχώρησή τους σε τους σε σκοταδιστικές, νέο-φονταμενταλιστές απόψεις και πρακτικές.
Και ένα ακόμα, οι συνεργάτες των κατακτητών δεν είναι απλά «κάτοικοι» ή στην καλύτερη «αντικομουνιστές».
Είναι προδότες συνεργάτες των κατακτητών και έτσι θα μείνουν στην ιστορία παρά τις φιλότιμες προσπάθειες που κάνουν κάποιοι «ειδικοί» να τους «ξεπλύνουν» και να τους παρουσιάσουν σαν αντιστασιακούς ή αμέτοχους και αθώα θύματα.
Κοζάνη 25/5/2020
Πράσσος Στέφανος
Εργάτης/Ηλεκτροσυγκολλητής
Υ.Γ Είναι συγκινητική η προσπάθειά σου να μας αποδείξεις ότι ενδιαφέρθηκες εσχάτως (20 χρόνια έχει εκεί το αυτοσχέδιο μνημείο) για τον αδικαίωτο Μακεδονομάχο (Γιώργο Σαργκάνα) της Παύλου Μελά αλλά στον περισσότερο κόσμο μοιάζει ως «φαιδρός», πονηρούτσικος ή καλύτερα, κουτοπονηρούτσικος αντιπερισπασμός στην απαίτηση του λαού της Πόλης να μείνει το άγαλμα του Ιωακείμ εντός Πόλης και να μετονομαστεί η οδός του δοσίλογου.
Oι δημόσιες τοποθετήσεις δημόσια και επώνυμα πρέπει να κρίνονται.
Πρώτα απ όλα δεν υπάρχει καμιά διαφωνία ότι όλοι οι αγωνιστές πρέπει να τιμούνται. Και αυτοί που αγωνίστηκαν στο Μακεδονικό αγώνα για την απελευθέρωση της Μακεδονίας και αυτοί που αγωνίστηκαν ενάντια στους φασίστες- Ναζί κατακτητές (Γερμανούς- Ιταλούς – Βουλγάρους) το 1940-44 και γενικότερα πρέπει να τιμούμε όλους όσοι αγωνίστηκαν για τη λευτεριά και τα δίκαια του λαού μας. Αυτοί οι αγωνιστές είναι χιλιάδες. Άλλοι σκοτώθηκαν και άλλοι έζησαν και πέθαναν αργότερα από φυσικό θάνατο. Δεν τους κάναμε όλους αγάλματα, θα χρειαζόταν δεκάδες χιλιάδες.
Φαντάζομαι πως με το άγαλμα του Λασάνη τιμούμε όλους τους αγωνιστές της επανάστασης του 1821 Και με του Παύλου Μελά, που βρίσκεται στην ομώνυμη οδό, όλους τους αγωνιστές του Μακεδονικού αγώνα.
Αυτό που βάλθηκαν κάποιοι να πετύχουν το τελευταίο διάστημα (κι εσύ μαζί τους) είναι να εξαφανιστεί η ιστορία της Εθνικής Αντίστασης που στην Πόλη την τιμούσαμε συμβολικά με το άγαλμα του Μητροπολίτης Σερβίων και Κοζάνης Ιωακείμ, που ήταν ο πνευματικός ηγέτης του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ.
Στο όνομά του τιμούσαμε και θα συνεχίσουμε να τιμούμε τους χιλιάδες αγωνιστές που πολέμησαν, μάτωσαν και σκοτώθηκαν για την ελευθερία του λαού μας από την τριπλή φασιστική κατοχή.
Τιμούμε όλους όσους αγωνίστηκαν ενάντια στους κατακτητές.
Δεν τιμούμε ή δεν πρέπει να τιμούμε τους συνεργάτες των κατακτητών, τους προδότες αυτών των αγώνων του λαού μας.
Είδες πουθενά εσύ οδό, πλατεία, άγαλμα, Πήλιου Γούση;
Εφιάλτη;
Νενέκου;
Μήπως ξέρεις ποιοί ήταν οι δυο που πρόδωσαν την Ερέτρια;
Και να τους ξέρεις εσύ και καναδυό ακόμα η αλήθεια είναι ότι η ιστορία τους «ξέρασε». Ακόμα και οι Πέρσες όταν τελικά κατέλαβαν (με την προδοσία) την Ερέτρια τους εκτέλεσαν!
Είπαν ότι «αυτοί που προδίδουν την πατρίδα τους δεν αξίζει να ζουν».
Στη δική μας περίπτωση τώρα που σου φάνηκε και «φαιδρή».
Έναν αποδεδειγμένα συνεργάτη των κατακτητών, όπως ο Γκέρτσος το θεωρείς σωστό, πρέπον, να έχουμε δώσει, τιμητικά, το όνομά του στον μεγαλύτερο δρόμο της Πόλης;
Εκτός αν αυτά που αναφέρουν τα δημοσιεύματα και οι πηγές είναι ψέματα.
Ότι δηλαδή δεν τάιζε τον Γερμανικό Στρατό Κατοχής, δεν έκανε περιουσία μέσα από αλισβερίσι με τους ΝΑΖΙ, δεν δωροδόκησε τον Χασάπη της Β. Ελλάδας Μαξ Μέρτεν και τέλος δεν ακολούθησε τους κατακτητές, όταν ηττήθηκαν για να ζήσει την υπόλοιπη ζωή του στην Ελβετία.
Αν ξέρεις τότε να τα γράψεις. Σαν «ειδικός μάλιστα επί της γραφής», μιας και εμείς είμαστε βλέπεις εμπειροτέχνες και «πατάμε ξένα χωράφια».
Αν πάλι αποδέχεσαι ότι όσα έγγραφα έχουν βγει για τον Κ. Γκέρτσο είναι αληθινά και δεν έχεις αντεπιχειρήματα τότε πέρα από τις αμπελοφιλοσοφίες σου πρέπει να πάρεις συγκεκριμένη Θέση.
Πρέπει να συνεχίσουμε να τιμάμε το συγκεκριμένο πρόσωπο εν γνώσει μας για τον προδοτικό ρόλο που έπαιξε, επειδή έκανε κάποιες «ευεργεσίες» στην Πόλη;
Ό γέγονε, γέγονε;
Άφεση αμαρτιών προτείνεις;
Τι ακριβώς δεν μας είπες..
Για σένα φαίνεται πως «τα χωράφια» της γραφής ή απλά της έκφρασης άποψης ανήκει σε ειδικούς. Δηλαδή για να εκφράσουμε άποψη για την παιδεία πρέπει να είμαστε δάσκαλοι; Για τη δημόσια υγεία και τα νοσοκομεία πρέπει να είμαστε γιατροί; για τη δικαιοσύνη νομικοί; για την ιστορία ιστορικοί; Και πάει λέγοντας..
Ή μήπως με όλα αυτά πρέπει να μην ασχολούνται οι εργάτες;
Είναι τα χωράφια της διανόησης;
Προκόψαμε κι από δαύτους! Η συντριπτική τους πλειοψηφία γλύφει την εξουσία για κάνα επιδοτούμενο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα και κάνα ρουσφέτι.
Τα ζητήματα που συζητάμε κι έχεις ξαναπάρει θέση και μάλιστα αντιδραστική, είναι ζητήματα κοινωνικά, πολιτικά και έχουν δικαίωμα να έχουν άποψη αλλά και υποχρέωση να πάρουν θέση, όλοι οι πολίτες.
Επίσης δεν υπάρχει ουδετερότητα όπως θέλουν να παρουσιάσουν κάποιοι τον «σκυφτομετανισμό» και την έσχατη προσχώρησή τους σε τους σε σκοταδιστικές, νέο-φονταμενταλιστές απόψεις και πρακτικές.
Και ένα ακόμα, οι συνεργάτες των κατακτητών δεν είναι απλά «κάτοικοι» ή στην καλύτερη «αντικομουνιστές».
Είναι προδότες συνεργάτες των κατακτητών και έτσι θα μείνουν στην ιστορία παρά τις φιλότιμες προσπάθειες που κάνουν κάποιοι «ειδικοί» να τους «ξεπλύνουν» και να τους παρουσιάσουν σαν αντιστασιακούς ή αμέτοχους και αθώα θύματα.
Κοζάνη 25/5/2020
Πράσσος Στέφανος
Εργάτης/Ηλεκτροσυγκολλητής
Υ.Γ Είναι συγκινητική η προσπάθειά σου να μας αποδείξεις ότι ενδιαφέρθηκες εσχάτως (20 χρόνια έχει εκεί το αυτοσχέδιο μνημείο) για τον αδικαίωτο Μακεδονομάχο (Γιώργο Σαργκάνα) της Παύλου Μελά αλλά στον περισσότερο κόσμο μοιάζει ως «φαιδρός», πονηρούτσικος ή καλύτερα, κουτοπονηρούτσικος αντιπερισπασμός στην απαίτηση του λαού της Πόλης να μείνει το άγαλμα του Ιωακείμ εντός Πόλης και να μετονομαστεί η οδός του δοσίλογου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου