Λίγες μέρες μετά τις εκλογές του Ιουνίου του 2012 και μετά τη, σοκαριστική για το δημοκρατικό κόσμο, είσοδο της Χρυσής Αυγής στο κοινοβούλιο, έστειλα τότε μια ανοιχτή επιστολή
στα Νέα της Φλώρινας, προσπαθώντας να επιχειρηματολογήσω για το ότι η μόνη θέση που αρμόζει στη ΧΑ είναι πίσω από τα κάγκελα της φυλακής.


















