Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2016

Ο Nasim Alatras για τους ρατσιστές του Ωραιοκάστρου


Με αφορμή την μεθοδευμένη από τον Δήμαρχο "Ωραιο"κάστρου-στοχεύει στους ψηφοφόρους της ΧΑ- καλά "οργανωμένη" από τις αρχές Φεβρουαρίου του 2016, αντίδραση "πολιτών και "γονέων" θέλω να πω το εξής: Εργάζομαι εδώ και 9 μήνες σε πάνω από πέντε προσφυγικούς καταυλισμούς και κάθε μέρα έρχομαι σε άμεση επαφή με τους πρόσφυγες από Συρία, Αφγανιστάν, Ιράκ και χώρες της Αφρικής, όπως και πολλοί συνάδελφοι. Κάθε μέρα σφίγγω το χέρι δεκάδων προσφύγων και τους έχω αγκαλιάσει πολλές φορές, στις χαρές τους και στις λύπες τους ...και έχω καθίσει δίπλα τους και έχω πιει τσάι και καφέ μέσα στις σκηνές πολλές φορές και έχω φάει μαζί τους από φαγητό και γλυκά που έφτιαχναν οι ίδιοι και, έχω κουβεντιάσει μαζί τους ώρες.
Έχω ακούσει τις προσωπικές ιστορίες τους και τις πιο προσωπικές, και έχω κλάψει πολλές φορές μέσα μου και λίγες φορές μόνο δεν κατάφερα να συγκρατήσει τα δάκρυα μου. Και έχω μιλήσει μαζί τους για πολλά θέματα, κοινωνικά, πολιτισμικά, πολιτικά που αφορούν τις χώρες προέλευσης τους. Τους έχω συνοδέψει σε πολλά νοσοκομεία για στήριξη και για μετάφραση και μεσολάβηση με τους γιατρούς και νοσηλευτές είτε για ιατρικές εξετάσεις είτε για εγχειρήσεις είτε για μικροπαρεμβάσεις, τόσο καιρό παρατεταμένα και συνεχώς ήμουν μαζί τους για εννέα μήνες και δεν έχω κολλήσει τίποτα και χαίρω άκρα υγείας και ενέργειας ..και όλο αυτό το διάστημα δεν έχω φορέσει παρά μόνο μια φορά γάντια και μάσκα μετά από ένα όπως αποδείχθηκε αδικαιολόγητο πανικό, που προκάλεσε μια "προϊσταμένη" σ ένα καταυλισμό..που ευτυχώς δεν κράτησε παρά μόνο για ώρες μέχρι να έρθει ομάδα γιατρών από την πολεμική αεροπορία που αποκατέστησε τον πανικό με σωστή και επιστημονική ενημέρωση όλου του προσωπικού και των προσφύγων και το θέμα έκλεισε..και φάνηκε το επίπεδο αμάθειας και της ημιμάθειας της "ξανθοβαμμένης προϊστάμενης". 

Εννέα μήνες έβλεπα εκατοντάδες πολίτες από την Ελλάδα και από πολλές χώρες της Ευρώπης που είχαν έρθει και εργάζονται είτε έναντι αμοιβή είτε εθελοντικά στους καταυλισμούς για να βοηθούν και να στηρίζουν τους πρόσφυγες και μετανάστες. Έχω δει πραγματικές ξανθές, νέες κοπέλες πανέμορφες, μέσα και έξω, με υψηλό επίπεδο μόρφωσης και γνώσης από Γερμανία, Νορβηγία, Σουηδία και Ελβετία να παίρνουν τα παιδιά των μεταναστών και προσφύγων αγκαλιά και να τους γεμίζουν με φιλιά και χάδια. Τους έχω δει ώρες να παίζουν μαζί και να ζωγραφίζουν μαζί και να τραγουδάνε μαζί και να χορεύουν μαζί χέρι χέρι. Μα κανένας τους δεν φόρεσε ούτε μια φορά μάσκα ούτε γάντια και δεν έχουν αναφέρει ποτέ ότι έχουν κολλήσει ασθένεια ... 
Τις άθλιες συνθήκες διαβίωσης, σίτισης και περίθαλψης στους καταυλισμούς τις δημιουργεί ΣΚΟΠΙΜΩΣ το ελληνικό κράτος και οι υπηρεσίες του και τα όργανα του, γιατί θέλει να κάνει τη ζωή στους καταυλισμούς αφόρητη για τους πρόσφυγες για τους αναγκάσει να φύγουν από τη χώρα είτε νόμιμα είτε παράνομα. Τους παρέχουν άθλιο φαγητό και, τους δίνουν μετά από πολλές ώρες αναμονής στην ουρά και με το σταγονόμετρο ήδη καθαριότητας και προσωπικής περιποίησης. Κρατάνε πολλές ποσότητες από τα ήδη περιποίησης για μεγάλους και παιδιά σε κλειστές αποθήκες για να αναγκάζουν τους πρόσφυγες να αγοράσουν τα ίδια από έξω, γιατί έτσι μπαίνει χρήμα από τους πρόσφυγες στην ελληνική αγορά. Σκοπίμως το ελληνικό κράτος δεν καταβάλει σοβαρές προσπάθειες και δεν παίρνει αποτελεσματικά μέτρα για την καλυτέρευση των συνθηκών διαβίωσης και υγείας των προσφύγων, τροφοδοτώντας έτσι το επιχείρημα για "βρομιάρηδες πρόσφυγες" των φασιστών και ρατσιστών ...γιατί οι φασίστες είναι δικά του παιδιά και δημιούργημα του συστήματος ο πολιτικός χώρος που τους υπερασπίζεται ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: