Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2017

Μια στρέιτ ναζιστούλα


Σε ένα βίντεο της Χρυσής Αυγής, με πρωταγωνίστρια την Ουρανία Μιχαλολιάκου, οι ναζιστές επιδιώκουν να παρουσιάσουν – αποτυχημένα- ένα «αντισυστημικό» και ψευτοπατριωτικό …δράμα.

Η Μιχαλολιάκου, η οποία είναι στέλεχος της ναζιστικής Χρυσής Αυγής και περήφανη κόρη του αρχιναζιστή, Νίκου Μιχαλολιάκου, υποστηρίζει πως απαντάει σε ένα άλλο βίντεο.



Πρόκειται για το βίντεο (εδώ) της παρουσιάστριας Μαίρης Συναρτσάκη με τίτλο «Είμαι Gay. Είμαι Αλβανίδα. Είμαι Πρόσφυγας» .

Ο τίτλος που επέλεξε η χρυσαυγίτισσα είναι: «Είμαι στρέιτ, είμαι Ελληνίδα και δεν γουστάρω την υποκρισία σας».

Το βίντεο του ναζιστικού …δράματος, με τα ρατσιστικά και ομοφοβικά μηνύματα,δεν περιγράφεται. Το δημοσιεύουμε με μια σημείωση:

Δηλώνει Ελληνίδα, στρέιτ και ισχυρίζεται πως δεν γουστάρει την υποκρισία. Το βασικό της στοιχείο (όπως και των υπολοίπων της Χρυσής Αυγής) είναι άλλο: Είναι ναζί.

Πηγή: imerodromos.gr
από: Η ΣΦΗΚΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: