Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017

Κορωνιωτάκης: Παραιτήθηκα από αγανάκτηση, αηδία και θλίψη, όχι από ενοχή ή λιγοψυχία

Σε σημερινή επιστολή του προς τους εργαζόμενους του ΑΔΜΗΕ, ο πρώην πρόεδρος του Διαχειριστή υπογραμμίζει ότι οδηγήθηκε στην παραίτηση όχι από ενοχή ή λιγοψυχία αλλά από αγανάκτηση, αηδία και θλίψη.
Στην επιστολή, η οποία έχει αρκετές αιχμές προς πρώην "συναδέλφους" του και δημοσιογράφους, τονίζει ότι προς το παρόν τελεί εν βρασμώ ψυχής και αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να επανέλθει με λεπτομέρειες για την πολύκροτη υπόθεση που οδήγησε στην παραίτησή του, υποστηρίζοντας ότι η ηθική του ακεραιότητα δεν τίθεται εν αμφιβόλω.
Αναλυτικά η επιστολή του κ. Κορωνιωτάκη έχει ως εξής: 
Συνάδελφοι (Αγαπητοί και μη),

Όπως ήδη γνωρίζετε έχω υποβάλει την παραίτησή μου από τη θέση του Προέδρου της εταιρείας μας.
Οδηγήθηκα σε αυτή την κίνηση όχι από ενοχή ή λιγοψυχία.
Αγανάκτηση, αηδία και θλίψη με οδήγησαν.
Αγανάκτηση και αηδία για τον ανελέητο εξευτελισμό που έχω υποστεί εγώ και η οικογένειά μου όλες αυτές τις μέρες από δημοσιογράφους που ξεπερνώντας κάθε όριο, καταρρακώνουν όποιον θέλουν, χωρίς καν να τους ενδιαφέρει για ποιον μιλάνε.
Αλλά και θλίψη γιατί περίμενα, κάποιοι συνάδελφοι που ξέρουν χρόνια τώρα ποιος είναι αυτός που κατακρεουργούν τα κανάλια και ο τύπος, τι αγώνες έχει δώσει για να κρατηθεί στα χέρια μας αυτή η εταιρεία, να έκαναν κάτι, να έδειχναν την συμπαράστασή τους σε έναν άνθρωπο που 30 χρόνια σε αυτή την εταιρεία δεν έδωσε ποτέ το δικαίωμα για ένα σχόλιο.
Πέρασα από θέσεις που, όλοι γνωρίζετε πόσο "ευαίσθητες" ήταν για να τις εκμεταλλευτείς.
Ποιος μπορεί να πει έστω μια λέξη για την ηθική μου και την ακεραιότητά μου.
Και όμως όλα ξεχάστηκαν, όταν αποφάσισαν κάποιοι ότι είναι ώρα να καθαρίζουμε απ΄αυτόν.
Άραγε τυχαίο αυτή την εποχή;;;;;
Τόσο δύσκολο ήταν να ψάξουν λίγο παραπάνω για το τι ακριβώς έχει γίνει και ξαφνικά ο Μανώλης δεν ενδιαφέρεται για την κοινωνία και ενδιαφέρεται μόνο για την τσέπη του;
Κάποιο συνάδελφοι πάντως ξέρουν πολύ καλά πως έγινα τα πράγματα.
Συνάδελφοι,
ξέρω ότι βρίσκομαι "εν βρασμώ ψυχής" και δεν θέλω να συνεχίσω προς το παρών.
Ελπίζω όμως ότι οι περισσότεροι από εσάς, με ξέρετε τόσα χρόνια και καταλαβαίνετε τι με οδήγησε στη παραίτηση.
Σας χαιρετώ και ελπίζω ο αντικαταστάτης μου να συνεχίσει τον αγώνα μας για έναν ΑΔΜΗΕ στην υπηρεσία της χώρας μας. Εγώ από τα νέα καθήκοντα όποια και να είναι αυτά που θα μου ανατεθούν θα κάνω το καλύτερο για την δικαίωση του αγώνα μας.

 Συναδελφικά,

Μανώλης Κορωνιωτάκης"
πηγη; ENERGYPRESS 

Δεν υπάρχουν σχόλια: