Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 28 Απριλίου 2017

Νέο Εργατικό "ατύχημα" στο Ορυχείο Μαυροπηγής- Ανακοίνωση του ΛΚΔΜ/ΔΕΗ

Τραυματίστηκε 43χρονος από ανατροπή φορτηγού στο Ορυχείο Μαυροπηγής

Άγιο είχε ένας 43χρονος οδηγός εργολαβικού χωματουργικού φορτηγού, ο οποίος τραυματίστηκε ελαφρά όταν το φορτηγό ανατράπηκε σήμερα γύρω στις 10 το πρωί, στο Ορυχείο Βορείου Πεδίου της ΔΕΗ στο ΛΚΔΜ (Ορυχείο Μαυροπηγής), πέφτοντας από ύψος 6 μέτρων την ώρα που πήγε να αδειάσει χώμα από την εξόρυξη σε άλλο σημείο από την απόθεση του ορυχείου.
Ένα τμήμα της απόθεσης ύψους 6 μέτρων υποχώρησε, με αποτέλεσμα το φορτηγό τύπου “DUMBER” (χαμηλού τονάζ) να “τσουλίσει” και να αναποδογυρίσει.

Από την ανατροπή έσπασε το παρμπρίζ του φορτηγού, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί ο οδηγός του από τα σπασμένα τζάμια στο κεφάλι.
Αμέσως μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του Ορυχείου στο Μποδοσάκειο νοσοκομείο όπου του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες, υποβλήθηκε σε όλες τις απαιτούμενες εξετάσεις και του έγινε ένα ράμμα στο κεφάλι.
Σύμφωνα με πληροφορίες του «e-ptolemeos.gr», η κλινική εικόνα του 43χρονου οδηγού είναι καλή, ωστόσο θα κρατηθεί για μια ημέρα στο νοσοκομείο για προληπτικούς λόγους.

********************
 ΤΟ ΛΚΔΜ για το σημερινό ατύχημα στο Ορυχείο Μαυροπηγής - e-ptolemeos.gr

ΤΟ ΛΚΔΜ για το σημερινό ατύχημα στο Ορυχείο Μαυροπηγής

Διευκρινήσεις αναφορικά με το σημερινό ατύχημα που σημειώθηκε στο Ορυχείο Μαυροπηγής από την ανατροπή φορτηγού, έδωσε με ανακοίνωσή της η διοίκηση του Λιγνιτικού Κέντρου Δυτικής Μακεδονίας (ΛΚΔΜ), επιβεβαιώνοντας ουσιαστικά το ρεπορτάζ του «e-ptolemeos.gr».
Στην ανακοίνωση του ΛΚΔΜ αναφέρονται τα εξής:

Σχετικά με το σημερινό συμβάν στο Ορυχείο Μαυροπηγής του ΛΚΔΜ αναφορικά με ανατροπή εργολαβικού οχήματος τύπου Dumper, και προς αποκατάσταση της αλήθειας, γνωστοποιούμε τα εξής:
  • Το περιστατικό δεν χαρακτηρίζεται σοβαρό αφού ο τραυματισμός του χειριστή είναι ελαφρύς και οι ζημιές στο όχημα αμελητέες.
  • Το ύψος πτώσεως του οχήματος ήταν 6 μέτρα.
  • Ο χειριστής και το όχημα διέθεταν τις απαραίτητες άδειες χειρισμού και λειτουργίας ενώ η απόθεση στο συγκεκριμένο σημείο γινόταν σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στον Κανονισμό Μεταλλευτικών και Λατομικών Εργασιών (χαμηλό ύψος απόθεσης, ύπαρξη τουμπαδόρου, προωθητή κλπ).       Από το ΛΚΔΜ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: